Tuesday 8 May 2012

PERUBATAN ISLAM KELANTAN : NAHDATUL SYIFA

KHIDMAT RAWATAN (JARAK DEKAT / JAUH / ONLINE) :- 010-8011660


1. Masalah Khianat Orang, Sihir & Gangguan Makhluk Halus/Ilmu Hitam
2. Santau, Guna-Guna / Pelalau (Pembias Jodoh @ Bahasa Kelantan 'Mengambang')
3. Masalah Rumah-Tangga & Perniagaan
4. Masalah SAKA, Pendamping, Menuntut Ilmu Salah
5. Homoseks, Gay, Lesbian, Penkids DLL
6. Badi Mayat & Badi Haiwan
7. Benda Tajam dalam Badan
8. Bisa (Pelbagai jenis Bisa termasuk bisa sengatan serangga, bisa ular juga bisa sendi-sendi)
9. Gangguan Tidur
10. Kehilangan (Kehilangan barang atau anak lari dari rumah)
11. Keselamatan Diri dan Harta Benda
12. Lemah Semangat, Malas Melampau & Sering Rasa Nak Tido
13. Memasuki Rumah Baru atau Pejabat Baru
14. Memulihkan Pesakit Akibat Kesalahan Sendiri
15. Menghentikan Tabiat Buruk
16. Mudah Lupa
17. Mudah Marah
18. Murah Rezeki (Mengatasi Gangguan Hutang)
19. Nyanyuk
20. Panas Baran
21. Pelembut Hati
22. Pemisah (seperti memisah tabiat kanak-kanak hisap bantal busuk)
23. Pemutus Susu ( untuk bayi 2 tahun keatas daripada menyusu ibunya)
24. Penahan (Kencing Tak Tus, darah sentiasa mengalir dan seumpamanya)
25. Pendekat Jodoh
26. Penerang Hati
27. Penyakit yang Sukar diubati
28. Penyelera Makan
29. Resdung
30. Sakit dalam Dada (seperti Sesak Nafas)
31. Sakit Kepala / Migrain
32. Nafsu Terkunci @ Lemah Tenaga Batin
33. Sakit Lutut dan Bengkak Sendi
34. Sakit Perut
35. Sakit Rindu
36. Santau
37. Sawan (pelbagai jenis Sawan seperti Sawan Tangis, Tarik & Babi)
38. Segala jenis Gangguan Spiritual (termasuk gangguan sihir)
39. Selsema yang berterusan
40. Selusuh (Supaya senang melahirkan anak)
41. Sukar Bersalin (seperti disebabkan oleh bayi Songsang didalam rahim)
42. Masalah Berpoligami
43. Sukar Tidur Malam
44. Dan pelbagai jenis penyakit lain yang mungkin tidak tersenarai disini.

6 comments:

  1. Assalam'kum saya perlu pertolongan harap hubungi saya or e-mail saya dream_wish1.8@hotmail.com
    No hp saya +6593898214 yati

    ReplyDelete
  2. salam..boleh tengok kan anak sye umor 1 tahun..dah lama dia di hospital dkat 7bulan..dah mcm2 perubatan islam dan alternatf..dkat 5/6 perubatan x boleh sembuh..minum je air bacaan ayat2 al-quran mesti pernafasan dia bunyi krok2..makin teruk..dia terkena santau oleh pengubah melayu yg ingin menyantau isteri sye kerana dia ingin sye dn isteri saling benci membenci dan cerai dan lain2 lg lah..orang yg di upah itu ialah bomoh orang asli..boleh tuan tengok..ini nama nye nur ruqaiyah sajidah binti noorsida atau redzuan.

    ReplyDelete
  3. Hello girls,
    My name is Sonja McDonald, 23, a stewardess of Swiss Airlines. I am very tender with much fantasies, also in my wonderful job. It's shame in Indonesia, when people know, girls have sex together. Are there some exceptions?
    Regards
    Sonja Sonja sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Salam.. Saya perlukan pertolongan segera..bole hubungi saya 0178903660..terima masih

    ReplyDelete
  5. Mak sy dah lama dah kena sihir sebab dua orang anak dia mati, Dan sebab saudara dia kahwin dengan family tun mahadir ,Diorang bawa bencana politik berbakul-bakul sebab tak sehaluan party.

    ReplyDelete
  6. Saya penderita sihir, selama 20 tahun ini saya di serang setiap hari, Badan saya terasa Panas Menggelegak, Kaki terasa seperti terkena renjatan elektrik, Di hidung terasa seperti di Cucuk Jarum, Di Mata-Telinga-Leher seperti ada benda Panas yang begerak-gerak, dibahagian Belakang Kepala Terasa berat - Sakit. Di sebelah Malam tidur saya diganggu, saya hanya dapat tidur 2 jam setiap hari. Penyihir itu telah mengunci dengan sihir, fikiran saya - hati - mata dan mengetahui dimana saya pergi - Dengan siapa saya berjumpa. saya sangat bimbang diperangkap.Mohon doakan saya.- Lemal
    Allahallahsatu@gmail.com

    ReplyDelete